Харківський ліцей № 23 – учасник міжнародного проєкту DSD-шкіл, партнерів Німеччини, серед яких 22 навчальні заклади України.
Німецький мовний диплом С1 у закладі освіти
Німецький мовний диплом – що це?
Німецький мовний диплом (DSD) – це диплом, що видається школярам за кордоном конференцією міністрів освіти ФРН з 1972 р. Підставою для цього є відвідування однієї з акредитованих DSD-шкіл і здача мовного іспиту. В усьому світі цей іспит здають в 40 країнах більш ніж 12000 школярів щороку. В Україні на сьогоднішній день це понад 200 школярів щорічно.
Чому DSD-C1?
Німецький мовний диплом, отриманий в Україні, підтверджує, що його власник має знання на рівні С1 відповідно до європейської системи оцінки знань мови (це передостання з 6 можливих ступенів володіння іноземною мовою). У кого є диплом DSD-C1, тому не потрібно здавати більше ніяких мовних іспитів, щоб навчатися у ВНЗ Німеччини. DSD-диплом дозволяє зберегти час і гроші.
Як проводиться іспит?
Іспит складається з письмової та усної частини. Письмова частина триває 4 години і складається з аудіювання та тесту на розуміння прочитаного, а також твору. Письмові роботи перевіряються і оцінюються в Німеччині.
Усна частина триває 20 хвилин. Тут школяр повинен показати вміння вести монолог або діалог на різні теми на високому рівні, як з підготовкою, так і без неї. Ця частина іспиту проходить під керівництвом викладача з Німеччини.
DSD-C1 – яка плата?
Зусилля, старання, терпляча робота, моральна підтримка з боку батьків, іноді піт і сльози. Але не гроші. Підготовка до іспиту і сам іспит – безкоштовні.
DSD-заняття – це більше ніж просто підготовка до іспиту!
DSD-заняття проходять в особливих, відібраних для цього школах. Підготовка до іспиту і сам іспит інтегровані у звичайні заняття з німецької мови. Солідні знання німецької мови – основні передумови для успішної здачі іспиту. Однак, заняття з німецької мови в DSD-школі – це більше ніж підготовка до іспиту.
Школярі вчаться тут:
· методам розуміння та передачі змісту тексту;
· особливостям письмової та усної аргументації і дискусії;
· сучасним технікам презентації;
· упевнено почувати себе в різних комунікативних ситуаціях;
· самостійно збирати інформацію на задану тему та виступати з рефератом;
· вникати в реалії культури, суспільства і політики німецькомовних країн і порівнювати цей досвід із ситуацією у власній країні.